יום חמישי, 4 במרץ 2010

פתיחת הבלוג

4.3.2010 ירושלים. בבית.


זוהי תחילתו של הבלוג שלי. אין לי עדיין מושג איך זה עובד אבל כך זה מתחיל- כגישוש באפילה. כרגע אף אחד עדיין לא יודע על קיומו של הבלוג שלי אז אני למעשה כותב אותו לעצמי.
מטרתו של הבלוג היא קודם כל לשמש כמרחב שבו יהיה לי את האפשרות להתבטא באופן מלא ככל שארצה על הנושא החביב עלי מכל- המחלות שלי. לכך אקדיש פינה מיוחדת ויהיה ניתן לעקוב אחרי מצבי הבריאותי כולל בעיות קלות שלא זוכות לטיפול מיוחד אבל די חשוב לי שיהיה תיעוד שלהם כולל התקפי חרדה ותופעות פסיכו-פיסיות שונות. אנסה למצות את מירב יכולותי הטכנולוגיות המוגבלות לשם הוספת תמונות של המחלות כלומר תמונות שלי חולה ואיברים דואבים ספציפיים.
מטרת המשנה של הבלוג היא כמובן להקל על שלי שהיא כרגע הכתובת העיקרית של התלונות הרפואיות שלי וזה דבר בעייתי משום שהיא כמובן בעלת זכות קדימה בנושא מכיוון שהיא בהריון.
אני חושב שההקדמות הנוספות מיותרות אז ניגש לעצם העניין

1) כאבים בברכיים

נושא חשוב וכאוב אשר התחיל סוף סוף להיות מטופל אצל ד"ר מיכאל מיכאלביץ' (יש כזה רופא ואתם יכולים לבדוק אותי- מרפאת מקור ברוך, אורטופדיה). הרופא המציא מרשם לכדורים ענקיים בשם "אטופן" שעזרו אם כי לא באופן מלא ועדיין יש תחושה שהסיפור עוד לא לגמרי מאחורי. ההשערה שלי ושל שלי נכון להיום כי הכאבים הופיעו בגלל ריבוי המדרגות העולות לדירתנו(סיבה שהרופא שלל אותה וטען כי זה יכול לקרות מסיבות שונות וכי אין לנו דרך לדעת מהן- מוזר).


הברכיים המדוברות


2) אפטה ענקית בלשון -

אני יודע שזה נשמע מגעיל אבל זה בעיקר כואב. האפטות מופיעות אצלי מידי פעם בקטן וזה די מעצבן אבל עובר ממש מהר במידה ומשתמשים בתמצית ציפורני חתול- או בשם המוכר יותר- קלנדולה. הפעם זה היה ענק ובמקום אסטרטגי בצד התחתון של הלשון ומאחורה כלומר בבסיסה. הרפואה הקונבנציולנלית (כלומר רופאת המשפחה שלנו- ד"ר גריידינגר ממרפאת מטודלה, רחביה) הרימה ידיים נוכח התופעה וביקשה להמתין בסבלנות עד יעבור זעם. הרפואה המשלימה (היינו סמי ודבי המכונה הד"ר - שניהם משתייכים לדת האורגנית הירושלמית הסוגדת לאל "נבטוט" ) נענו לאתגר והמליצו על מיץ עשב חיטה, ושמן עץ התה לחליטה וגרגור בלבד. מיץ עשב החיטה והקלנדולה יחדיו עשו רושם ששיתפו פעולה יחד ועשו עבודה טובה אם כי אין לדעת אם בכל מקרה האפטה הייתה עוברת מעצמה באותו הקצב.


תמונה של הלשון כשהיא כבר בריאה המיקום היה מאחור כלפי מטה



נראה לי שזה מספיק להתחלה
לירן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה