יום שלישי, 1 בינואר 2013

טבעוני אבל לא

אנחנו הטבעונים קרציות. מהרגע שבשר/חלב/דגים/דבש/נהנתנות/חיים יצאו מהתמונה, אנחנו לא מפסיקים לדבר על אוכל, מה צריך לאכול, מה אנחנו אוכלים ולא אוכלים. הרצאות וחפירות. כן, גם אני טבעוני מהטרנד האחרון. לא האמנתי על עצמי, אבל הטרנד תפס אותי לא מוכן. כן, ראיתי את ההרצאה, כן , זה שכנע אותי, כן, הייתי מוכן לוותר על כל מה שאני מכיר באוכל ולהיכנס להרפתקאות של חומוסים, חובזות, בישולים אין קץ הרבה וחירפון מתמשך של שעות רעב ומבטים נוגים אל המקרר שנשאר בשלו ,שותק ונושם, כמו מישהו שיושב לידך באוטובוס וחבל.


אני אומנם טבעוני אבל הטבעונות מעצבנת אותי. למה? מניחים עלי שאני מסיונר, שאני ביקורתי על כל העולם, שאני בז לכל מי שלא עומד בסטנדרט המוסרי שהצבתי לעצמי ולא כך @#$%#$%^&*, ינעל העולם. אני חייב להבהיר כמה דברים על עצמי:

אני טבעוני אבל לא תמהוני
אני טבעוני אבל די עצבני
אני טבעוני אבל לא קשקשני
אני טבעוני אבל לא נדנדני
אני טבעוני די נוטה לצמחוני
אני טבעוני אבל לא קטנוני
אני טבעוני (אולי זה זמני)
אני טבעוני רק לא טבעונאי(למי שלא מכיר זה אלה שאוכלים רק חי-raw food)
אני טבעוני מהצד שני
אני טבעוני לא כל כך רציני
אני טבעוני, לא מחבק עצים, טבעוני.  

מקווה שלא יצאתי קרציה בעצמי.


2 תגובות:

  1. טבעוני עצבני נוטה לצמחוני,בוהה מול המקרר...למרות שפע הירקות אני חשה הזדהות..

    אני טבעונית בלאי,אני לא קונה גבינות ובשר וביצים הביתה,אבל האכילה בחוץ...

    כל כך התרגלנו לשפע "מאכלים" זמינים,וזה לא קל לוותר על הקלות שבשפע הלא בהכרח בריא...:-)(:-(

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי אין טבעונים בלאי, יש אותנו המנסים בכל זאת לחיות עם הגזרות הקשות שלקחנו על עצמנו. בלי הקלות, זה לא יעבוד!!!!

      מחק